Posted by Ayeyarwaddy tharr on Saturday, January 10, 2015 with No comments
       ကျွန်တော် အရမ်းကြိုက်တဲ့ စာအုပ်လေးတွေနှင့် လေ့လာဖတ်ရှူ့သင့်တဲ့ စာအုပ်လေးတွေကို တင်ပေးသွားမယ့် ကျွန်တော်ရဲ့ စာအုပ်စင်လေး ဆိုလျှင်လည်း မမှားပါဘူးခင်ဗျာ။
    ဒီစာအုပ်လေးတွေနဲ့ ပတ်သက်ပြီး စာရေးဆရာများမှ စ၍ နောက်ဆုံး Pdf စာအုပ်တွေ အဖြစ် ကျွန်တော်တို့ အလွယ်တကူ ဖတ်နိုင်အောင် ကြိုးစားပေးကြသူတွေ အားလုံးကို အထူးပင် ကျေးဇူးတင်ပါကြောင်း ပြောပါရစေ။။
    ကျွန်တော့် Blog ရဲ့ စာအုပ်စင်လေးနှင့် ပတ်သက်ပြီးတော့လည်း စာရေးဆရာများ၊ မည်သူ တစ်ဦးတစ်ယောက်၏ အကျိုးစီးပွါးကို ပျက်စီးစေလိုခြင်း ဆန္ဒ လုံဝ မရှိပါ။ စာပေဝါသနာတူများသို့ မျှဝေခြင်းမျှသာ ဖြစ်ပါသည်။ ဆရာများလည်း နားလည်ခွင့်လွတ်ပေးနိုင် လိမ့်မည်ဟု ယုံကြည်မိပါသည်။
 
    ကျွန်တော်ရဲ့ စာအုပ်စင် သို့ အောက်မှ Welcome ဆိုတာလေးကို Click ပြီး သွားလိုက်ပါ >>>>>